۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱

امام جمعه پارس آباد:

حیات اسرائیل رو به زوال و نابودی می‌رود

حیات اسرائیل رو به زوال و نابودی می‌رود

پارس آباد- امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: حیات رژیم منحوس صهیونیستی رو به زوال و نابودی است و به زودی شاهد اضمحلال این غده سرطانی در جهان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد اظهار کرد: سازگاری و مدارا کردن اصل و عامل مهم برای حفظ بنیان مقدس خانواده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر غزه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در جهان موجودات ناپاک و خبیثی هستند که جنایت‌های خود را در دنیا به اوج خود رسانده‌اند.

امام جمعه پارس آباد به موضوع با دستکاری دستگاه‌های پیجر حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: این اقدام سند مسجلی بر ترور است و اگر جامعه اعراب با یکدیگر اتحاد داشتند، چنین موضوعی به وقوع نمی‌پیوست.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: اسرائیل در حال غرق شدن است و با توجه به شرایط پیش آمده اسرائیل به کمک اروپا دست به هر کاری می‌زنند تا نقشه شوم خود را جاری کنند اما غزه و جبهه مقاومت پیروز میدان خواهند بود.

وی روز سرباز و روز بزرگداشت شهدای منا را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس حق دخالت در عزل و نصب‌ها را ندارند و به هیچ وجه مصلحت نمی‌دانیم این اتفاق بیفتد بلکه باید با موازین، عدل، انصاف، تقوا و شایسته سالاری به مقام واقعی کلمه، عزل و نصب‌ها صورت گیرد.

کد خبر 6231017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha